.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمايت غرب از ريگي حمايت آشكارا از تروريسم است

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: موضع‌گيري غرب در حمايت از ريگي حمايت آشكارا از تروريسم است.

علي كريمي فيروزجايي اظهار داشت: با توجه به اتفاقات ناگواري كه طي سال‌هاي گذشته توسط عبدالمالك ريگي در مرزهاي شرقي كشور رخ داده و ارتباط پيدا و پنهان اين گروهك با آمريكا و صهيونيزم بين‌المللي بود، توقع برخورد جدي با اين عنصر فاسد و مهلك مورد انتظار بود.

وي افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در يك عمليات دليرانه توانستند با دستگيري سركرده اين گروهك توان اطلاعاتي و امنيتي بالاي نظام را به همه جهانيان ثابت كنند و ريشه و چشم فتنه اصلي داخل كشور را كور كنند.

نماينده مردم بابل در مجلس بيان داشت: مجلس نيز طي بيانيه‌اي كه به امضاي 200 نفر از نمايندگان مجلس رسيده از وزير اطلاعات و همكاران ايشان تقدير كرد.

كريمي افزود: از سربازان گمنام امام زمان (عج) انتظار داريم در مناطق غربي نيز گروهك پژاك را شناسايي و فعاليت‌هاي صهيونيستي آنها را سركوب كنند.

وي بيان داشت: هم اكنون همه رسانه‌هاي غربي، نهادهاي بين‌المللي، دولت‌هاي اروپايي و آمريكايي در معرض ديد جدي مردم دنيا قرار دارند و اگر راه حمايت از ريگي را در پيش بگيرند يكي از دروغ‌هاي بزرگ آنها در تاريخ جهان ثبت مي‌شود.

عضو كميسيون آموزش مجلس تصريح كرد: آمريكا كه مدعي مدافع حقوق بشر در مقابل تروريست بوده است اگر از عبدالمالك ريگي حمايت كند اين تضاد رفتار اروپايي و آمريكايي در ارتباط با حمايت تروريست خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.